Promocija poslovnog turizma na devet svjetskih tržišta

Poštujte naše znakove
23. studenoga 2018.
Pri kraju uređenje nogometnog igrališta u Radoboju
23. studenoga 2018.

Promocija poslovnog turizma na devet svjetskih tržišta

Hrvatska turistička zajednica provodi posebnu promotivnu kampanju fokusiranu na promociju poslovnog turizma kao jednog od ključnih segmenata hrvatske turističke ponude. Kampanja se provodi do kraja prosinca na tržištima Francuske, SAD-a, Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Beneluxa, Italije, Rusije i Slovenije. Istodobno, HTZ do sredine prosinca provodi promotivnu kampanju koja za cilj ima promociju svih finalista i pobjednika natječaja EDEN – Europske destinacije izvrsnosti. Osim Hrvatske, kampanja koja promovira sve destinacije finaliste provodi se putem društvenih mreža na tržištu Slovenije, Njemačke i Austrije. Do sada su predstavljene destinacije Bilje, Karanac, Veliko Trojstvo, Roč, općina Sveti Martin na Muri, Čakovec – grad Zrinskih, Sinj – grad Alkara, Sisak – grad pobjeda, itd. U narednim danima slijedi predstavljanje Parka prirode Papuk, dvorca Trakošćan, Parka prirode Lastovsko otočje, Daruvara, Varaždina, Srijema i Slavonije, Zagorja – Bajke na dlanu te ostalih finalista. U skladu s ciljem EDEN-a biraju se i netradicionalna i manje razvijena odredišta, koja ponudu temelje na održivom turizmu

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *