Osvrt na sezonu hokejaša Medveščaka: 14. najgledaniji klub Europe

Županijsko natjecanje mladih tehničara
15. ožujka 2013.
Potpisivanje kolacijskog sporazima HNS-a i HSS-a
15. ožujka 2013.

Medvjedi su upisali još jednu uspješnu sezonu u EBEL ligi, četvrtu zaredom. Kroz ove četiri sezone niti jednom nisu propustili doigravanje, a ovu sezonu su pomalo iznenađujuće završili u četvrtfinalu, mnogi će reći prerano s obzirom na dobru momčad koja je u mnogim utakmicama pokazivala da je spremna na velike stvari i da se može nositi sa svima u ligi. Seriju je nakon šest tijesnih utakmica sa 4 – 2 ipak dobila najskuplja momčad lige Red Bull Salzburg, koja je mora se priznati u nekim momentima imala i veliku podršku sudaca. No, zagrebački oklopnici su ove sezone napravili iznimne rezultate, među kojima su svakako rekord od devet pobjeda u nizu, po prvi su put zasjeli na prvo mjesto ljestvice i zadržali se na njemu nekoliko kola, a osnovni dio sezone završili su na drugom mjestu. 100-tu pobjedu u ligi proslavili su uz tamburice i pjesmu, a branič Andy Sertich u ove četiri sezone koliko su u EBEL ligi, odigrao je baš sve utakmice, njih 243. Ukupno je prikupio 154 boda, postigao 47 pogodaka i 107 asistencija. Osim njega, ove sezone još su tri Medvjeda odigrala svih 60 utakmica, a to su David Brine, Kenny Macaulay i Curtis Fraser. Jedan dio sezone u svlačionici zagrebačkih oklopnika, proveo je i NHL-ovac iz Pittsburgh Penguinsa, Dustin Jeffrey, koji je pokazao svu raskoš i ljepotu igranja hokeja iz najjače lige svijeta te omogućio navijačima da uživaju u atraktivnijim utakmicama. U 20 nastupa ostvario je 23 boda, od toga 11 pogodaka i 12 asista. Svakako treba spomenuti i najboljeg ovosezonskog strijelca, Kylea Greentreea koji je u svojoj statistici sakupio 65 bodova, od toga je 27 pogodaka. Pozornost plijene i već tradicionalne utakmice u Areni Zagreb, kao i Winter Classic na Šalati, koji stvara poseban ugođaj i kod igrača i kod navijača. Ove sezone zaživio je još jedan još jedan spektakl, a to su dvije utakmice u rimskom amfiteatru u pulskoj Areni. Te su slike obišle cijeli svijet i bile top tema mnogih su bili top tema mnogih svjetskih medija. Tim uspjesima kluba svakako doprinose navijači koji su snaga i ponos igrača i za koje svi igrači imaju samo riječi hvale i ponavljaju da su najbolji navijači na svijetu. Po službenim statistikama IIHF (Međunarodne federacije hokeja na ledu), Medveščak je zauzeo 14. mjesto po prosjeku gledatelja na domaćim utakmicama, s prosjekom od 7994 gledatelja na svakoj utakmici u ovoj sezoni. Prvu poziciju, već 12. godinu zaredom, zadržao je Švicarski SC Bern sa 16,330 gledatelja u prosjeku. Po ispunjenim kapacitetima gledališta na domaćim utakmicama Medveščak se nalazi na odličnom 9. mjestu, a koliko je Medveščak po brojkama i posjećenosti dominantan u ligi, najbolje će potvrditi podatak da se druga najgledanija momčad te lige Vienna Capitals nalazi tek na 52. mjestu, dok je KAC Klagenfurt na 83. poziciji od 100 najgledanijih hokejskih momčadi Europe. Takvi podaci i dalje govore kako je Medveščak jedna od najljepših sportskih priča na svijetu. Vodstvu kluba sada preostaje dogovor oko sljedeće sezone, utvrđivanje koji će igrači ostati, a koji odlaze te koja će pojačanja stići, ali sve naravno ovisi i o tome u kojoj će ligi Medvjedi sljedeće sezone igrati. Da li će ostati u EBEL ligi ili će zaigrati u KHL –u drugoj najjačoj ligi svijeta? Na nama je da pričekamo rujan i novu sezonu, a do tada Medveščak priređuje još jedno druženje s navijačima i to danas (petak) od 19 do 21 sat u Ledenoj dvorani Doma sportova. Ulaz je slobodan, a uz to će navijačka udruga Sektor B dodijelit svoje godišnje nagrade za najbolje igrače po izboru članova udruge. Članovi udruge tijekom sezone interno su glasovali za najbolje igrače u kategorijama ”Nada sezone”, ”Igrač sezone” i ”Najsrčaniji igrač sezone” (ili ”Čuvar medvjeđeg brloga”).

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *