KZŽ i još četiri županije SZ Hrvatske uspješno predstavljeni u Londonu

16. županijska manifestacija “Advent u Zagorju”
28. studenoga 2019.
Održan okrugli stol “Kultura pijenja i pojavnost alkoholizma”
29. studenoga 2019.

KZŽ i još četiri županije SZ Hrvatske uspješno predstavljeni u Londonu

U srijedu i četvrtak, 27. i 28. ovoga mjeseca, u Londonu se održao gospodarski sajam Going global Live, koji okuplja svjetski poznate dionike globalnog poslovanja, a na kojem se ove godine prezentiralo i 5 županija sjeverozapadne Hrvatske. Župani Željko Kolar, Matija Posavec, Radimir Čačić, Darko Koren i Damir Bajs na sajmu su predstavili mogućnosti ulaganja u svoje županije, zajedničke karakteristike, ponudu tradicije i inovativnosti u poslovanju. Prvog dana gospodarskog sajma, izložbeni prostor hrvatskih županija posjetio je Veleposlanik Republike Hrvatske u Ujedinjenom Kraljevstvu, Igor Pokaz koji je istaknuo kako je izuzetno zadovoljan onime što je vidio i čuo, a najavio je i neke zajedničke  projekte. Izložbeni prostor pet županija posjetila je i direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu Darija Reić, koja je tom prilikom istaknula da ovakve inicijative pozdravljaju, a s obzirom na to da je najveći dio promocije Hrvatske fokusiran na obalu jako je dobro vidjeti da se i naše kontinentalne županije promoviraju, da one pokažu što mogu i što imaju – rekla je Reić. Nastupom na ovom prestižnom gospodarskom događanju u Londonu  izuzetno je zadovoljan i župan Željko Kolar koji je naglasio kako se  inicijativa Krapinsko – zagorske županije oko okupljanja pet županija sjeverozapadne Hrvatske na vodećem gospodarskom sajmu u Europi za tvrtke koje svoje poslovanje žele proširiti na međunarodnoj razini, izvoziti proizvode ili započeti inozemne aktivnosti, pokazala kao pun pogodak. U četvrtak, posljednjeg dana održavanja ovog gospodarskog sajma,  prezentaciju je održala i zamjenica ravnateljice Zagorske razvojne agencije Helena Matuša te direktor Turističkog ureda Varaždinske županije Miran Bojanić Morandini na temu turističkih potencijala, dok je izvršni direktor za zapadnu Europu i prekomorska tržišta Podravke Marko Marić imao prezentaciju vezanu za gastro teme.

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *